Saker jag inte förstår...

Tjoo!!!
Tänkte skriva typ om lite saker jag verkligen inte förstår... Till exempel att om en kille har sex med många tjejer så är den värsta ''kungen'' och får respekt och massa skit, men har en tjej haft sex med många killar då är det KAOS, då är hon en hora/slampa och blir kallad sånna saker... Jag förstår mig verkligen inte på dagens samhälle... Varför i helvete ska killarna få respekt och tjejer ska bli nerkränkta osv. 
 
En sak jag inte heller förstår är det här med utseende, det verkar vara såå OTROLIGT viktigt för många nu.. Okej visst, jag sitter inte och säger att jag skulle kunna gå ut och se ut hur som helst, jag bryr mig om mitt utseende men inte så mycket som vissa gör.. Tjejer är det oftast som bryr sig mest om utseende. Typ förhållanden, dem flesta vill ju ha en kille som typ har värsta magrutorna och bästa utseendet typ.. Killar vill ju ha värsta playboy brudarna med skit stora bröst, as smal och jaa ni fattar säkert.. Tänker ingen på personligheten längre? Liksom om det skulle va en skiit snygg kille med dålig personlighet så väljer man ju inte den framför en ''ful'' kille med as bra personlighet? Personligheten är den enda jag går på och utseendet är ju bara ett plus om man är snygg med bra personlighet... 

Det va typ dethär jag skulle ta upp bara.. Detta är mina åsikter om dessa sakerna och ni behöver inte ens kommentera ngn onödig kommentar... Jag har mina egna åsikter och är ni inte nöjda med det så varför ens läsa? Stick då om ni har så mkt problem med mig.. Ialla fall hoppas ni haft en bra dag osv. Kram på er alla! :* 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback