Nu va det slut...

Det va ett tag sen... Har tagit en paus från bloggandet pga. allt typ, inte orkat skriva och mycket med skolan och massor. Jag ska ialla fall börja skriva några inlägg i veckan.. vi har inte fått skoldatorn en men när jag får den så kommer det nog bli mkt fler och jag kommer fixa HEADERN osv. Jag funderade först på att ta bort bloggen eftersom jag har så dåliga inlägg o dålig uppdatering osv. Men jag gillar ju och skriva och jag vill ha bloggen så jag får la ta o skärpa mig o börja skriva på allvar!!!! Jag hoppas ni har haft bra dem veckor jag inte uppdaterat och sååå... Själv va man i torsås i helgen och träffade massa underbara människor och sådant. Önskar verkligen jag bodde där ibland, så underbart goa människor finns där så det är heeelt sjukt. Snackade med pappa idag om piercingen också, kanske ska fixa den på söndag! Omg. kan ju lägga upp bilder på vilka piercingar jag skulle vilja ha eller rättare sakt, vilka jag SKA ha! :* 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback