- Berättar lite om Piercingen -

Tjaaa!!
Tänkte berätta lite om piercingen för det verkade va efterfrågat.... Ialla fall så va det såhär att jag har alltid velat ha en piercing i under läppen. Jag typ tjatade på pappa sen tillslut fick jag pierca mig.. Så vi åkte till karlskrona i söndags och fixade det... Jag va as nervös men det gjorde faktiskt inte ont? Jag trodde det skulle göra sviiin ont.. Ialla fall så vill jag ju såklart ha '' Snake bites '' men det vet jag inte direkt om pappa går med på så jag får väl fortsätta med örat tills han går med på andra sidan av läppen... :D 

Igår skaffade man Emocore också för er som har det så gå in o lägg till ''LifeStalkern'' .... Hahah the random feeling när man får premium redan första dagen... Har typ inte alls många besökare där eller nånting men aja.. Whatever..!! Just nu sitter man med urinvägsinfektion om jag berättar det och de gör sviiin ont o pissa men har fått antibiotika tabletter som ska tydligen hjälpa men de har liksom inte hjälpt ett skit på mig.. Fuck this shit..!!!! Men nu ska jag dra o kolla EC sen film... Hare gött! :D 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback