- Godnatt alla vänner -

Tänkte skriva ett litet kvällsinlägg nu när man endå är på datorn... Imon har jag och Max varit tillsammans i 2månader.. Tiden går sååå snabbt, älskar han så fkn mycket asså!!!!!! Kom ihåg första gången vi träffades och vi va typ fett blyga o så i början o nu är det helt tvärt om... Vi är inte blyga alls och jag kan verkligen vara mig själv med honom... Har ju redan berättat lite om de och sånt i ett inlägg innan för ngra dagar sen eller något, han får mig och må bra helt enkelt!!!!! Jag har ju lagt upp enu ett tips som ni kanske såg och hoppas ni gillar det... Om ni vill att jag ska göra en ''Giveaway'' eller ''Frågestund'' osv på bloggen så är det bara och kommentera att ni vill att jag gör de så ska jag försöka med det... Jag har ganska dåliga inlägg och sånt nu, det är liksom inte intressant och läsa bloggen men jag försöker ialla fall med de bästa..... Jag är inte så bra eftersom jag typ alltid skriver på iPhonen eller Darias iPad eller något... Kan ju inte redigera så mycket där eller något:((( Men nu måste jag säga godnatt... Let's go on a date with my pillow!!!!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback