Vet inte riktigt....

Tjaaaa!!
Sitter och kollar på massa bloggar och typ chillar... Väntar på att Malii ska komma hem från gruppen så hon o jag kan skypa... Har typ funderat på vad jag ska göra på bloggen hela dagen så de får bli att jag bara skriver om dagen osv nu. Kanske kommer något tips eller något senare!:D 
 
Ska snart ner och träna lite.. Brukar träna ibland när jag får lust och sånt sen ska jag typ spela en liten stund! ^^ Om någon har Ps3 online så adda '' Gamerflickahhh '' där!! Spelar oftast Bo och Gta V men händer att jag spelar annat oxåå!! 
Men jag vet inte riktigt vad de finns mer och skriva... Har prao nästa vecka och börjar inte förrens tisdag.. Ska praoa på en pizzeria (stavning)... DE VA INTE JAG SOM VALDE..... Men kommer nog lägga upp typ såndär '' Prao dag 1 '' osv osv. 
 
Tänkte dra nu iaf. Hare gyttans!<3
 
 
*ingen bild för hittade ingen idag* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback