Helt galet....

Asså det är helt sjukt hur mycket frågor jag fick igår så snabbt :o Jag trodde jag typ skulle få 3 frågor sammanlagt och jag fick typ 30frågor igår!! Är sjukt glad för det ska ni veta<3 Dela gärna och sprid min blogg, tack på förhand! 
 
Sitter ialla fall just nu och snackar med syrran på skype för har typ fett tråkigt. Vi ska försöka slå rekord i att snacka längst osv. Dett kommer bli awesome, vårt rekord just nu är 6timmar o snacka i sträck och just nu har vi bara snackat i cirka 47 minuter! :) Vi kommer helt klart slå rekordet fast när vi gjort de så är klockan typ 2på natten eller ngt XD Vi kanske ska ha skype uppe även när vi sover så då kommer de bli en jävla massa timmar... AWESOME!! Men nu tänkte jag snacka vidare med henne och vara lite social osv. Hare gött allihop och glöm inte o sprida nu :* 
 
 
 

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se säger:

mysig bild!

2013-11-26 | 14:53:32
Bloggadress: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback