~Bild Beskrivningar~

Bild beskrivningar menas med att jag ska lägga upp några bilder och förklara vad jag ser i dem. Te.x så kan man se kärlek, sorg eller lycka i dem! Ni förstår nog vad jag menar. Detta är första gången jag gör detta men ska försöka göra det ganska ofta, typ 1-2 gånger i veckan eller något. Jag kommer ta bilder från te.x tumblr och sånt, beskrivningar blir kanske inte så långa men aa... :) 

BILD 1: 
 I denna bilden ser jag tre tjejer som lever livet helt enkelt. Jag ser en väldigt stor lycka och vänskaplig kärlek som aldrig tar slut.
 
BILD 2: 
 I denna bilden ser jag en gammal vacker kärlek, kanske hållit i flertals år och denna kärlek kommer nog vara tills dem vilar på deras sista visa, en lycka så stor som deras! 
 
BILD 3: 
 Jag ser faktiskt lycka i denna bilden, klart vatten som dunstar mot stranden... Skum i vatten som följer vågorna upp på stranden.. En solnedgång, väldigt vacker! 
 
 
 
 
~Detta va alla bilder för idag men nästa gång ska jag försöka med lite fler bilder och längre beskrivningar... Hoppas ni blev nöjda!~



Kommentarer
Josefine säger:

Gör fler sånnahär!! :D Det är as kul o läsa. Fin blogg föresten<3

2013-11-21 | 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback