Tillbaka blick på 2013.

Tjaaaa!!
Tänkte skriva en liten tillbaka blick på år 2013. De var inte direkt världens bästa år men de dög väl^^ Tänker inte klaga, det finns dem som haft det mkt värre en jag.... Det roligaste som hänt detta året va nog när jag va på ullared och i skåne... Det gjorde jag i somras med Helle och Pappa! :D Sen så va de såklart roligt när jag åkte till Malina i somras också... Det finns mkt roligt som hänt asså^^ Vet inte direkt hur man skriver en tillbaka blick men såg att väldigt många gjort det och lagt upp massa bilder osv. Har inte så många bilder efter detta året men aa.. :) Har blivit moster 2ggr i år till Tessans barn Felix och Helenas barn Jade.  Sen har man fått en liten kusin, lilla Maja som ni fick bild på igår elr om det va i förr går... Detta året har varit väldigt bra endå men hoppas ju på att 2014 blir bättre, det nya året firar man med Helena, billy, Jade, pappa och Malina... :)) Smälla raketer is tha shiiit!! Men tänkte dra mig nu.. Ha ett underbart nytt år :)
 
*INGEN BILD*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback