Malinas och mina planer osv.

Tjoooo:*
Har precis packat lite eftersom man ska till malina imorgon... Längtar 7kt mycket asså!!! Vaknade typ vid halv 11 idag, är inte i skolan pågrund av att jag typ verkligen pallade inte, kunde knappt stå upp för va ju så trött... Ialla fall, när jag vaknade så låg jag i sängen och messade lite och skypa med kompisar och typ vid 12 tiden så började jag packa och nu har jag typ precis blivit klar och lånade pappas data för att skriva ett inlägg och kolla fb och sådär. Dagens planer är inte så stora faktiskt.. Detta är min slapp dag och ikväll ska jag typ duscha osv. Ska typ gå och lägga mig ganska tidigt eftersom jag ska upp vid typ 6 imon för tåget går från emmaboda vid klockan 08.30 eller ngt... Är ungefär framme i Målilla vid 10.45 isf.
 
Malinas och mina planer ska ni få veta lite om också... Vi har typ bestämt varje dag XD Imon när jag kommer dit så tror jag vi mest ska fixa rummet vi ska vara i och kolla skräckfilmer osv. Sen på kvällen så kanske vi drar ut och träffar någon och massa sånt... På lördagen så vaknar vi väl runt 10 som vandligt och då kommer vi nog mest fixa i ordning oss och ivänta kvällen som kommer bli den bästa... Raman hämtar oss vid typ 5 och sen ska vi åka till en lägenhet han lånat av en kompis och chilla massa där osv. Söndagen har vi faktiskt inget bestämt men jag tror vi kommer slappa den dagen eftersom vi kommit hem sent eller vad man ska säga xD Måndagen är de ju nästan julafton osv. så vi kommer nog mest typ gå ut och träffa vänner kanske och sånt.. Tisdagen, JULAFTON... Vi kommer ge presenter, äta god mat och bara ha de kul bara hon och jag helt enkelt!! Onsdagen så fyller jag ju år och de kommer bli bästa födelsedagen, att bara så vara med henne och oohhh... Vi kommer nog antagligen köpa en tårta eller ngt.. Sen ngn dag innan nyår så ska hon träffa pelle och dem ville va lite själva och snacka osv så den dagen så ska jag antagligen träffa min mormor och moster eller ngt eller eventuellt raman:* På nyår så ska ngn Alex och Daniel komma till Malina för hennes föräldrar e inte hemma så vi ska mest chilla med massa vänner, Smälla rakerter osv. Asså har så 7kt mycket och berätta och om jag skulle berätta allt så skulle detta inlägget bli sjukt långt så jag tror vi avslutar här!!
Jag kanske inte kommer skriva så jätte mycket på bloggen när jag är där liksom men när jag kommer hem så lovar jag att berätta allt för er. Puss puss. Ha en bra helg och allt sånt. Kommer nog skriva ikväll eller imon på tåget eller ngt. Hejs! :* <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback