De va såhär helt enkelt...

Okej, sex dagar sedan jag skrev och nu ska jag FÖRKLARA  varför!
I onsdags så skrev jag ingenting pågrund av att direkt när jag kom hem därifrån så va jag så trött. Kunde typ knappt stå upp så gick och la mig typ direkt efter jag duschat... Torsdagen va jag inte där för jag hade jätte ont i halsen då... Fredagen så hade jag typ fortfarande ont i halsen men jag gick dit och när jag skulle därifrån så fick jag värsta familje pizzan att ta med, som tur va så skulle jag träffa Dawid, Daria och Angelika direkt efter så dem kunde äta lite, utom dawid för han gillar inte pizza, han vågade inte ens smaka xD Sen gick vi efter vi ätit till simhallen och chillade lite där sen åkte daria hem och dawid drog till sin flickvän så jag och Ange gick till fritids gården i emmaboda då. Därefter sovde jag hos Angelika så kunde inte heller skriva den dagen, Sen på lördagen åkte hon och jag till hennes syster i Torsås och sov där tills söndagen, jag skulle egentligen stannat tills typ måndag eller något men jag hade näsblod hela lördag natten typ sen när jag vaknade efter att ha sovit max 3-4 timmar så va mina ögon helt röda och helt fucked up så fick åka hem på söndagen, och då när jag kom hem så deckade jag direkt så aa :P Så nu vet ni ialla fall varför jag inte skrivit då och nu är jag typ sjuk med hosta osv, så har helt enkelt inte pallat. Imon äre skola igen för nu på måndagen och tisdagen så har det varit studiedag. Vi får se om jag mår bättre eller sämre imon, kommer bara stanna hemma från skolan om det är sämre. 
 
Nu är det endast typ 2veckor kvar tills jag får träffa min söta syster Malina, längtar sååå sjukt mycket. Hon och jag har sjukt mycket och ta igen och ohhh, kommer oxå ha den bästa födelsedagen i mitt liv med henne också. Likadant med Julafton och Nyår. Sen får jag och malina helt enkelt hoppas på ett mycke bättre år en detta, eller vad säger du maliii? ;)<3 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback